sobota, 6. junij 2015

Prvo srečanje

 Zeleni fosforni zaslon na recepciji matične bolniščice v domačem kraju v Nemčiji. Pisalo se je leto 1980. Mama me je spremljala, kot devetletnega otroka skozi preglede in zdravljenja. Poseg so poskušali s terapijo injekcij za posepeševanja in krepitev. Po enoletni terapiji in  operacije so se težave ustavile. Zdravstveno stanje se je normaliziralo. Posledice zdravljenja in vonjave anestetikov so me pa navkljub spremljale še najmanj 15-let, sicer v rahli obliki. Pomagala je telovadba oz. aktivni šport in gibanje. Zaljubil sem se v atletiko in gimnastiko, ki je postalo moje vodilo dokler niso prišle službe in zanimanja, ki so mi že tako vzela veliko svobodnega gibanja. Pored kajenja, ki me je omamljalo leta in leta lahko danes trdim, da je aktvini šport kraljica zdravja v vseh pogledih. Živeti zdravo je vredno vsakega koraka.

 Prva spogledavanja za zanimanjem novih pridobitev je skozi otroško radovednostjo porasla v zanimanje in spoznavanje računskega stroja, kot pridobitev znanja iz znanosti. Stroj, ki bi znal več, kot računati je bila logična poteza radovednosti znanja. Iz družabnih in namiznih iger do računalniške zabave in možnost programiranja logično-matematičnih rešitev. Veliko znanja, ki ga ni bilo v šolah sem, kot samouk pridobil ravno iz znanja pridobljenega, preprostega zaimanja, vodilo je bila Radovednost. Moja radovednost ni temeljila na razbohoteno dediščino in boj za denar ali nadvlade tehnologij. Veliko ni prav v današnjem pristopu tehnologije do vrednosti bivanja. Jaz osebno ne uporabljam navigacije zato, da bi našel svoj cilj. Tehnologija ni pripomoček ampak orodje, kateremu se ne smemo prepuščati, temveč uporabljati, kot je morda! potrebno brez pretiravanja. Otrokom ne priporočam prepuščanja uporabe tehnologij, temveč posvečenje časa igranju z naravo in ljubljenimi.  Res je, da je bila mikroračunalniška industrija v 80' odgovor na velike korporacije s superračunalniki in ljudi, ki so želeli zaradi svoji življenskih izkušenj približato smotrno tudi posameznikom. Danes se nam dozdeva uporaba slednjih tehnologij, kot nekaj samoumevnega, pa vendar svet brez tehnologije je bil veliko lepši. Mogoče bomo nekoč spoznali, da ni bilo vredno hoditi po tej poti in upam, da bo v prihodnosti čimveč ljudi to sleherno iskreno resnico po življenju enkrat končno tudi to spoznalo.

                        Otroku življenja jemati svobodno voljo je 'Resnica Življenja'



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar